جهش تولید | چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۹

آغاز فعالیت ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان ها در اردبیل - صفحه محتوایی خبر

 

 

آغاز فعالیت ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان ها در اردبیل

آغاز فعالیت ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان ها در اردبیل


 ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها با حضور معاون امور استان های صدا و سیما در اردبیل راه اندازی شد.
به گزارش دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اردبیل دکتر علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای مرکز استان که در سالن جلسات مرکز برگزار شد از آغاز بکار ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان های رسانه ملی در اردبیل خبر داد و افزود: با استفاده از همه ظرفیت ها به ویژه تعامل خوب و سازنده صدا و سیمای مرکز اردبیل با مسئولان استانی و تصویر خوب و شفاف صدا و سیمای مرکز اردبیل در کشور باید سریعا هماهنگی های لازم انجام و مقدمات برگزاری جشنواره خوب و درخور رسانه ملی فراهم شود.  
وی برضرورت برنامه محوری و برندسازی، معرفی مشاهیر و مفاخر استان در حوزه های مختلف و تلاش برای تولید برنامه های مشترک با کشور های همسایه در حوزه صدا تاکید کرد و افزود: تولید سریال شاه اسماعیل صفوی  از مهمترین برنامه های رسانه ملی است که تعامل و مشارکت استان در تحقق این امر مهم و ضروری می باشد.
دکتر دارابی در بخش دیگری از سخنان خود سوز، گداز و حماسی بودن را از ویژه گی های کم نظیر عزاداری اردبیلی ها به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی دانست و افزود: تجمع تاسوعای حسینی به عنوان برند اردبیلی ها در کشور شناخته شده است که برای تقویت اثر گذاری این امر باید از سخنان وچهره های مفاخر استان استفاده شده و زبان محلی در خدمت زبان ملی قرار گیرد.
معاون امور استان های رسانه ملی از تلاش برای حضور و مشارکت گسترده آحاد مختلف مردم در مناسبت های سالجاری از جمله پیاده روی اربعین حسینی، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس در اسفند ماه به عنوان مهمترین رسالت رسانه ملی یاد کرد و خاطر نشان کرد: سیاست رسانه ملی در برگزاری انتخابات سیاست بی طرفی است و باید زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم.
در این نشست همچنین دکترملااحمدی مدیرکل صداوسیمای مرکز استان ضمن ارائه گزارش از عملکرد صدا و سیمای مرکز استان در حضور 22 ماهه خود در اردبیل، از انجام برنامه ریزی ها و تدابیرلازم برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها ی رسانه ملی در اردبیل خبر داد و افزود: بر اساس ارزیابی های رسانه ملی صداوسیمای مرکز اردبیل به عنوان دومین استان پر مخاطب  کشور شناخته شده است.
وی در ادامه سخنان خود با اعلام این خبر که در بخش فنی 5 ایستگاه قوی تلویزیونی و رادیویی و 10 ایستگاه متوسط را راه اندازی کرده ایم اظهار داشت: از 170 ایستگاه فنی صدا و سیمای مرکز استان 120 ایستگاه را تبدیل به دیجیتال کرده ایم و در حال حاضر شاهد پوشش 97 درصدی هستیم.
در پایان این مراسم از معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز استان اردبیل که در جشنواره تولیدات مراکز استان ها در استان خراسان شمالی جایزه دریافت کرده بودند تقدیر شد.