جهش تولید | سه‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۹

رمضانعلی میرزنجانی: نتیجه جشنواره تغییر و تحول مطلوب در راه جذب مخاطب است - صفحه محتوایی خبر

 

 

رمضانعلی میرزنجانی: نتیجه جشنواره تغییر و تحول مطلوب در راه جذب مخاطب است

رمضانعلی میرزنجانی: نتیجه جشنواره تغییر و تحول مطلوب در راه جذب مخاطب است

 

داور بخش کمیسیون صدای بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها معتقد است که جشنواره فرصتی است برای تعامل افکار در عرصه خلاقیت و نوآوری‌ها و نتیجه آن تغییر و تحول مطلوب در راه جذب مخاطب است.

رمضانعلی میرزنجانی داور بخش کمیسیون صدای بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره گفت: سال‌هاست کارشناس ارزشیابی برنامه‌های مختلف رادیو به‌ویژه کارشناس شبکه‌های استانی هستم و به دلیل آشنایی با چند زبان محلی در جلسه‌های مختلف شرکت می‌کنم و در جریان تولیدات رادیویی مراکز بوده‌ام. 

وی افزود: برنامه‌هایی که در مراکز تولید شده همیشه در مسیر رشد و تغییر قرار دارند. البته در برنامه‌های قدیمی و سنتی نظیر برنامه‌های صبحگاهی و عصرگاهی خانواده و شبانگاهی این تغییرات جزئی است، اما در برنامه‌های تولیدی و مستند تحول و تغییر در برنامه‌ها کاملا مشهود است و حتی در انتخاب نام برنامه‌ها ذوق و سلیقه به خرج داده می‌شود. 

میرزنجانی ادامه داد: رادیو به دلیل قدمت و ارتباطی که دارد، پویا و تحول‌پذیر است. تغییرات و پیشرفت در برنامه‌های رادیویی طبیعی و مستمر بوده و هست و لذا نقد و بررسی توسط کارشناسان ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و در مقابل بدترین آفت برای کالای فرهنگی نبود نقد و بررسی به روز است.

وی تاکید کرد: بی تردید جشنواره‌ها همیشه منشا تحول بوده‌اند و این یک واقعیت است. خصوصا جشنواره‌ای که جوانان و تازه نفس‌ها به آن نگاه ویژه‌ای دارند. در کار کردن با جوانان همیشه نوآوری را می‌بینیم و اینکه اگر نکاتی گفته می‌شود با اشتیاق قبول کرده و انجام می‌دهند. با سعه صدر انتقادات را می‌پذیرند و همیشه در تولید برنامه مشورت می‌کنند. 

داور بخش کمیسیون صدای بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها یادآور شد: جوان‌های ایرانی قدرت یادگیری و درک بالایی دارند و در برنامه‌سازی به نقاطی رسیده‌اند که قابل تامل است. به همین دلیل جشنواره هرساله فرصتی است برای تعامل افکار در عرصه خلاقیت و نوآوری‌ها و نتیجه آن تغییر و تحول مطلوب در راه جذب مخاطب است.