رونق تولید ملی | چهارشنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۸

طهماسبی: کارایی و اثربخشی دو مولفه تحقق اهداف رسانه ای - صفحه محتوایی خبر

 

 

طهماسبی: کارایی و اثربخشی دو مولفه تحقق اهداف رسانه ای

اهداف ارشادی - تربیتی، اطلاع رسانی - آموزشی و سرگرمی – تفریحی برنامه های تولیدی تا زمانی که از کارایی و اثربخشی برخوردار نباشند، ابتر خواهند ماند.

دکتر کیومرث طهماسبی در جمع معاونان صدای مراکز استان ها با عنوان این مطلب تغییر بینش در مخاطب را بالاترین هدف هر نهاد رسانه ای بیان کرد و افزود: مدیران و برنامه سازان رسانه در برابر هر گفتار و کلامی که از رسانه پخش می شود، مسئولند زیرا هر پیامی که از رسانه به مخاطب منتقل می شود در زندگی اجتماعی و فرهنگی آنان اثر وضعی برجای می گذارد.

معاون امور استان های صدا و سیما نقش مدیران میانی رسانه را به جهت برخورداری از مهارت های ادارکی، انسانی و فنی مهم تلقی کرد و ابراز داشت: در سایه وجود چنین مدیرانی کارایی و اثربخشی اهداف تعیین شده رسانه ای محقق شده و برنامه ها و اقدمات بزرگ اجرایی و بالفعل می شوند.

طهماسبی توجه به جزئیات و مدیریت داشته ها را در برنامه سازی از عوامل مهم ارتقای کیفی برنامه ها دانست و تصریح کرد: طرح مشکلات موجود می بایست به دور از سیاه نمایی انجام گیرد زیرا آنچه که مردم در شرایط کنونی به آن احتیاج دارند فضایی آرام توام با امید و نشاط است.

alt

طهماسبی در پایان سخنان خود یکی از مهمترین مزیت های مراکز استانی صدا و سیما را تولیدات کیفی با هزینه های کم برشمرد و صرفه جویی و بهره وری بیشتر را در شبکه های استانی خواستار شد.