جهش تولید | سه‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۹

عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی - صفحه محتوایی خبر

 

 

عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

همه معاونت های صدا و سیمای مرکز گیلان در انتخابات دوم اسفند از نخستین لحظات روز جمعه تا پایان زمان اخذ رای شور حضور مردم ولایتمدار استان گیلان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها ، معاونت صدا ، از ساعت 7 صبح با پخش ویژه برنامه «شناسنامه» به مدت 930 دقیقه تا پایان زمان اخذ رای همراه مخاطبان شد . 75 دقیقه ارتباط گزارشی با مرکز استان ،84 دقیقه ارتباط گزارشی با شهرستان ها و روستاهای شرق و غرب استان ،60 دقیقه ارتباط زنده گزارشی با صدای مراکز : البرز، آذربایجان شرقی، آبادان، ایلام، اردبیل ، قزوین و گلستان ، 94 دقیقه ارتباط گزارشی زنده با شبکه های سراسری جوان ،معارف،نمایش ، انتخابات ،گفتگو و سلامت از دیگر اقدامات این معاونت در حماسه دوم اسفند بود .

معاونت سیما نیز از ساعت 7 صبح با پخش ویژه برنامه «امی انتخاب» به مدت 960 دقیقه تا پایان اخذ رای حضور پرشور مردم را به تصویر کشید . 508 ارتباط زنده با مرکز استان و شهرستانها و روستاهای شرق و غرب گیلان ،29 ارتباط با شعبات ساختمان شهرداری و دبیرستان شهید بهشتی ، 12 ارتباط با ستاد انتخابات استان مستقر در استانداری،307 دقیقه ارتباط زنده با شبکه های یک ،دو ، سه چهار،پنج ،خبر، شما ، افق ، سلامت و برون مرزی مجموع تلاشهای این معاونت برای انعکاس حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود .

معاونت خبر برای پوشش حضور حماسی مردم درروز دوم اسفند با 25 فقره خبرمکتوب ارسالی به تهران ،3 ارتباط زنده باشبکه های سراسری : خبر و رادیو ایران، پخش 50 دقیقه خبر ویژه تلویزیونی، پخش 57 دقیقه  خبر ویژه خبر رادیویی ،12 ارتباط زنده تلفنی تلویزیونی ،9 ارتباط زنده تلفنی رادیویی و 10 گفتگوی ویژه خبری در خصوص انتخابات با مسوولین امر در استان ،خلق حماسه مردم استان را منعکس کرد.

 معاونت فنی با اجرای فیبر 2 کر اختصاصی از استانداری تا زیر ساخت گلسار به مسافت 4600 متر (دومین بستر فیبر اختصاصی در سال 98)، استقرار واحد سیار 4 دوربینه ، استقرار واحد SNG در دبیرستان شهید بهشتی و پخش زنده رای گیری از آن محل در شبکه باران (ارسال سیگنال بر روی ماهواره AM1)، استقرار واحد سیار 3 دوربینه ،نصب لینک پرتابل در میدان شهدای ذهاب و پخش زنده رای گیری از آن محل در شبکه باران ،ارسال تصاویر پخش زنده روز رای گیری از دبیرستان شهید بهشتی ،میدان شهرداری شهر رشت و شهرستانهای استان از طریق خط برگشت به تهران جهت استفاده در شبکه های سراسری (یک ،دو ،سه ،افق ،سلامت ،شما و..)،ارتباط زنده خبری از میدان شهدای ذهاب  و ستاد انتخابات  استان بر بستر خط برگشت با شبکه های خبری (یک ،خبر و... )آماده سازی و نصب تجهیزات لازم در نودال سیما، استودیو یک ،سالن SDH و تست صدا و تصویر در روز انتخابات و پایش سیگنالهای پخش زنده در واحد مونیتورینگ فنی گیلان مجوع تلاشهای معاونت فنی مرکز برای پوشش انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

معاونت فضای مجازی با تولید 34 موشن گرافیک ،37 ویدئو کلیپ و نشر گسترده در شبکه های اجتماعی ،هماهنگی با سیمای مرکز جهت پخش تیزر پویش و موشن گرافی ها و ویدئو های تولید شده سیما ،تولید 186 پوستر و عکس نوشت انتخابات،تولید 28 قطعه اینفوگرافیک ،تولید 12 قطعه کاریکاتور ،تولید پادکست حماسه حضور با موضوع نحوه انتخاب و شرکت در انتخابات ،هماهنگی با 18 خبرنگار مرکز در حوزه های ستادی انتخاباتی شهرستانها و اعزام دو نیرو در رشت ،ایجاد و راه اندازی صفحه ویژه انتخابات در وب سایت مرکز ،معرفی تمامی برنامه های تولیدی انتخاباتی موسیقی گزارشهای انتخاباتی در وب سایت مرکز ،اعزام نیرو در رشت جهت پوشش تصویری (لایو) انتخابات از طریق پیج اینستاگرام ،67 قسمت تقطیع و نشر گسترده ویدیوی «طنز باران» در شبکه های اجتماعی رسمی سازمان ،راه اندازی پویش مردمی فیلم و عکس #مجلس قوی، ساخت تیزر ویژه پویش مردمی فیلم و عکس #مجلس قوی،ارسال 1023 عکس و 23 ویدئو به پویش #ایران قوی به طور ویژه به انتخابات دوم اسفند پرداخت.