جهش تولید | شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان خبر داد: انعکاس گسترده حماسه مردم منطقه از شبکه های سراسری و برون مرزی در روز قدس - صفحه محتوایی خبر

 

 

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان خبر داد: انعکاس گسترده حماسه مردم منطقه از شبکه های سراسری و برون مرزی در روز قدس

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان خبر داد: انعکاس گسترده حماسه مردم منطقه از شبکه های سراسری و برون مرزی در روز قدس

 

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان از پوشش و انعکاس گسترده حماسه مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر در روز قدس از شبکه های سراسری و برون مرزی خبر داد.

داریوش دبیقی با اعلام این مطلب گفت: برنامه زنده تا آزادی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح جمعه به مدت ۱۸۰دقیقه با حضور نخبگان و هنرمندان منطقه  به صورت ویژه به دعوت از مردم و اعلام مسیرهای راهپیمایی پرداخت.

وی اظهار داشت:حماسه مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر نیز در قالب ۵۱ارتباط تلویزیونی طی ۲۵۳دقیقه با شبکه های سراسری و برون مرزی ،پوشش داده شد.

نماینده عالی رسانه ملی در منطقه همچنین در خصوص عملکرد حوزه صدا دراین روزبیان کرد:تهیه 25 آنونس ،تولید ویژه برنامه شکوه بیداری به مدت  ۱۲۰ دقیقه ،ارتباط با رادیوهای استانی و سراسری وارتباط مستمر با گزارشگران از محل راهپیمایی ها از اقدامات حوزه صدا بود.

دبیقی ازارسال گزارش های خبری آبادان و خرمشهر بعنوان شهرهای شاخص به شبکه های سراسری و انعکاس در شبکه خبر و بخش های اصلی خبری شبکه یک سیما خبر داد و تصریح کرد:اختصاص 6 گروه برای پوشش راهپیمایی در آبادان ،خرمشهر، اروندکنار، چویبده ،مینوشهر و یک گروه ویژه خبر عربی،آماده سازی و پخش گزارش ها در بخش های مهم خبری و ارتباط با شبکه های برون مرزی، العالم ، الکوثر، ایران پرس و ... از اقدامات واحد خبر صداوسیمای مرکز آبادان بود.

وی همچنین درباره عملکرد حوزه فضای مجازی هم اشاره کرد:

تولید ۱۰ پوستر و عکس نوشت دعوت به راهپیمایی،تولید و تامین اینفوگرافیک،طراحی و اجرای پوستر پویش عکاسی و ۵ بار انتشار در روز،معرفی ویژه برنامه های صدا و سیما در فضای مجازی ،تولید ۱۱ مستند تامینی و ویدئو گرافیک و انتشار در فضای مجازی،تولید یک مستند ویژه تولیدی از راهپیمایان در روز قدس،تولید۳ ویدیو تولیدی از راهپیمایی روز قدس،

تولید ۲ ویدیو طنز با استفاده از ظرفیت های بومی منطقه، انتشار لینک پخش زنده برنامه های رادیو و تلویزیون و راهپیمایی در فضای مجازی،پخش زنده راهپیمایی در صفحه اجتماعی و وب سایت،برگزاری مسابقه عکس مردمی در فضای مجازی ،جریان سازی در شبکه اجتماعی برای ترند سازی هشتگ#نه_به_معامله_قرن،انتشار محتوا در کلیه بسترهای وب سایت، اپلیکیشن، پیام رسان، صفحات اجتماعی از اقدامات این حوزه به مناسبت روز قدس بود.