جهش تولید | جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۹

معاون امور استان های رسانه ملی :مدیریت شبکه‌های استانی بر اساس برنامه 5 ساله توسعه - صفحه محتوایی خبر

 

 

معاون امور استان های رسانه ملی :مدیریت شبکه‌های استانی بر اساس برنامه 5 ساله توسعه

معاون امور استان های رسانه ملی :مدیریت شبکه‌های استانی بر اساس برنامه 5 ساله توسعه

 

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: برنامه‌ریزی و مدیریت شبکه‌ها بر اساس برنامه پنج ساله توسعه از مهمترین محورهای کار مراکز استانی است.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، دکتر علی دارابی طی سفر به استان مرکزی و حضور در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید صدا و سیمای این مرکز، از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکزی هم بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با همکاران رسانه استانی به گفت‌وگو نشست و نقطه نظرات و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

شرکت در جلسه شورای مدیران مرکز از دیگر بخش‌های سفر دکتر دارابی به استان مرکزی بود.

در ادامه دکتر علی دارابی طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های قربانی جم در مدت مدیریت صدا و سیمای استان مرکزی اظهار کرد: برنامه‌ریزی و مدیریت شبکه‌ها بر اساس برنامه پنج ساله توسعه از مهمترین محورهای کار مراکز استانی است.

وی تصریح کرد: حضور صداوسیما در شهرها و روستاها، افزایش احساس تعلق خاطر مردم نسبت به صداوسیما، تقویت برنامه‌های شاخص و کادرسازی و ارتقاء نیروهای موجود از نظر مولفه‌های کیفی، شاخص‌ترین وظایف رسانه ملی در استان‌ها به شمار می‌روند.

دکتر دارابی با تأکید بر جوانگرایی در شبکه‌های استانی گفت: استفاده از استعدادهای موجود و جوان، زمینه‌ساز پیشرفت رسانه ملی در استان‌هاست.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: استان مرکزی مفاخر و نخبگان بسیاری را به کشور معرفی کرده و استانی است که امام خمینی(ره) از آن برخاسته‌اند، به همین دلیل رسانه استانی باید برنامه مدونی برای معرفی این نخبگان داشته باشد.

در ابتدای این جلسه قربانی جم مدیرکل سابق صدا و سیمای استان مرکزی گزارشی از وضعیت مرکز ارائه کرد و سپس معاونان و مدیران مرکز هم به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

آذردشتی مدیرکل صدا و سیمای مرکزی هم در این جلسه با اشاره به برنامه‌های خود برای آینده شبکه «آفتاب» اظهار کرد: معرفی نخبگان و مفاخر استان، پرداختن به موضوع سواد رسانه‌ای برای درک پیام‌های ارتباطی از سوی مخاطبان، ارتقای کیفی برنامه‌ها، تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی همراه با پیوست‌های پژوهشی و حضور حداکثری در کنداکتور شبکه «شما» و سایر شبکه‌های استانی از جمله این برنامه‌ها هستند.