جهش تولید | جمعه، ۲ آبان ۱۳۹۹

ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی - صفحه محتوایی خبر

 

 

ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی


علی صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای البرز برنامه های رادیو، تلویزیون و خبر این مرکز را با هدف افزایش حضور و مشارکت عمومی و معرفی ویژگی ها و شاخص های انتخاب صحیح در سه بخش تبیینی ، تشریحی و فراخوان اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها، بر اساس این گزارش در حوزه تلویزیون : برنامه صندلی مردم با آیتم ویژه تاکسی کرجبهارستان (در این بخش از برنامه، مسافران که به صورت اتفاقی سوار تاکسی می شوند به پرسش های گزارشگر پاسخ داده و در بحث مرتبط با انتخابات شرکت می کنند)
همچنین بخش تریبون آزاد با عنوان رای اولی ها (با حضور دختران و پسران در دبیرستانهای البرز )
گزارش های مردمی در _برنامه اینجا البرز (در قالب) طنز با عنوان اگر شما باشید... (در خصوص پذیرش مسئولیت های مختلف در جامعه)
_راه اندازی چالش عکس با پرچم جمهوری اسلامی ایران و تولید کلیپ یا نماهنگ از تصاویر ارسالی توسط مردم و پخش سریال با عنوان میانبر در 30 قسمت 40 دقیقه ای با رویکرد طنز

در حوزه رادیو:
استفاده ازظرفیت های مجازی و رادیو نما و تولید محتوا توسط مخاطبان البرزی
_برگزاری مناظره دانشجویی، ضبط و پخش در برنامه های ویژه جوان
_ تولید برنامه های کوتاه با استفاده از ظرفیت های قومی مانند پرداختن به ضرب المثل های اقوام با موضوع یکدلی، همیاری و کمک با گویش های مختلف
_ دعوت و استفاده از بازیگران نمایشی طنز در بین مردم در روز انتخابات
_ بیان مطالبات مردمی در قالب وکس پاپ و آنونس با عنوان میز مردم

در حوزه خبر:
بسته خبری من نماینده ام ، در این بسته 2 تا 3 دقیقه ای با قشرهای مختلف جامعه گفتگو و از آنها خواسته می شود بگویند اگر شما نماینده بودید چه کاری انجام می دادید؟
و بسته مجازیا ، کاری مشترک با معاونت فضای مجازی، در این بسته نیز نظرات جوانان ، رای اولی ها ، خاکستری ها و مرددها در خصوص انتخابات جمع آوری و پخش می شود

درحوزه فضای مجازی :
استفاده از مدیوم فضای مجازی و برنامه سازی در کنار آیتم سازی...
_
اولین برنامه زنده ترکیبی فضای مجازی استانها از طریق لایو اینستاگرام به مدت 35 دقیقه با دعوت یک مسئول در سه بخش 8 دقیقه ای و ارتباط مستقیم با مخاطب ( هدف از تولید این برنامه ، پیگیری مطالبات مردمی در راه اندازی گفتمان مطالبه گری و پاسخگویی است.) و استوری موشن های 360 درجه انتخاباتی و مجموعه گزارش های پرانتز