جهش تولید | جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۹

پخش 1920دقیقه برنامه زنده حماسه حضور در روز انتخاب در صداوسیمای مرکزیزد - صفحه محتوایی خبر

 

 

پخش 1920دقیقه برنامه زنده حماسه حضور در روز انتخاب در صداوسیمای مرکزیزد

پخش 1920دقیقه برنامه زنده حماسه حضور در روز انتخاب در صداوسیمای مرکزیزد

 

صدا وسیمای یزد دوم اسفند از لحظه آغازحضورمردم پای صندوق‌های رأی تا ساعت 24 حماسه این روز بزرگ را به دنیا نمایش داد.

به گزارش روابط عمومیمعاونت امور استان ها ، 960 دقیقه برنامه زنده از سوی معاونت سیما با مشارکت بیش از96 نفر ازعوامل و دست اندرکاران معاونت سیما در12گروه پرتابل و6گروه اینترنتی و2 گروه استودیویی دراستان پخش شد.

در معاونت صدا هم 960 دقیقه برنامه زنده تولید و پخش شد و نیز دربرنامه رادیویی حماسه حضور اطلاعیه های لحظه ای مربوط به انتخابات برای مخاطبان انتشاریافت.

برنامه حماسه حضور در روز انتخاب با2گروه برنامه ساز و گروه مستقر درستاد انتخابات استان و یک گروه در استودیو پخش وبا3گزارشگر 960 دقیقه برنامه را به روی آنتن برد.

رادیویزد ازطریق ارتباط با خبرنگاران شهرستان های استان، ارتباط های لحظه ای از حضور مردم در پای صندوق رای داشت. رادیو یزد ارتباط گزارشی با شبکه های سراسری وصدای مراکز را بیش از   80دقیقه داشت.

همچنین صدای یزد965 تصویر مردمی و گرافیکی را در روز انتخاب در رادیونما بارگذاری کرد.

تیم خبری هم از سوی معاونت خبر در بعضی شعب اخذ رای در شهریزد مستقرشدند و یک تیم خبری هم با استقرار در استانداری یزد به عنوان ستاد فرماندهی انتخابات به صورت لحظه ای مخاطبان را در جریان اخبارمرتبط با انتخابات قرارداد.

معاونت خبر با ارسال13خبر35 دقیقه ای گزارش های تصویری ارسالی به تهران و15خبر22دقیقه ای گزارش های پخش محلی رادیو و 115خبر82 دقیقه ای گزارش های پخش محلی تلویزیون و2ارتباط 12دقیقه ای با شبکه خبر و139خبر انتخاباتی در فضای مجازی که شامل سایت خبرگزاری صداوسیما، سروش، تلگرام، اینستاگرام و پرتابل یزد در روز دوم اسفند روز انتخاب پخش شد. 

برنامه های صدا و سیمای مرکزیزد علاوه بر ارتباط زنده با داخل استان به کرات ارتباط های زنده را با شبکه های ملی از جمله شبکه خبربرقرار کرد.

در فضای مجازی صداوسیمای یزد هم بخش‌های مختلف سازمان، در قالب‌های گوناگون متن،عکس و فایل‌های صوتی و تصویری، محتوا تولید کردند وبا ارسال آن در شبکه‌های مجازی وبخصوص اینستاگرام، تلاش کردند تا عادلانه ومنصفانه حضور مردم پای صندوق‌ها را به تصویر بکشند. علاوه بر این‌ها مرکز تحقیقات یزد هم که قبل از انتخابات، مدام به نظرسنجی مشغول بود، در روز های پایانی انتخابات نیز ده‌ها پرسشگر را به میان رأی‌دهندگان فرستاد تا با تحلیل نتایج به‌دست‌آمده بتوانیم برای آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.