جهش تولید | سه‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۹

گردهمایی مدیران روابط عمومی  رسانه ملی با شعار: روابط عمومی کار آمد، روابط عمومی پیام گستر - صفحه محتوایی خبر

 

 

گردهمایی مدیران روابط عمومی  رسانه ملی با شعار: روابط عمومی کار آمد، روابط عمومی پیام گستر

 دهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی های تهران و مراکز صدا و سیمای استان ها همراه با یک دوره آموزشی دوروزه با شعار روابط عمومی کار آمد، روابط عمومی پیام گستر در مشهد برگزار شد.

تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در این گردهمایی با اشاره به اینکه امروز رسانه مقتدر جمهوری اسلامی ایران بیش از 145 شبکه رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی در حوزه ملی و بین المللی دارد،  گفت: رسانه ما رسانه ای دین محور، اخلاق محور و تأثیرگذار است که باید تلاش شود تا جایگاه خود را در سطوح مختلف سیاسی و اجتماعی پیدا کند و حرفی نو در جهان متکثر امروز داشته باشد.

 وی  کار روابط عمومی ها را تولید پیام هوشمندانه دانست و گفت: روابط عمومی ها به عنوان نماینده افکار عمومی در رسانه، مشاور امین و مورد اعتماد مدیران ارشد و همچنین تصیم گیر و امین مخاطبان خود هستند.

بایسته های روابط عمومی و محورهای مهم ارزیابی سالانه، حقوق رسانه و آزادی بیان، خبر، روابط عمومی الکترونیک و تبلیغات در روابط عمومی از مهمترین موضوع ها و مواردی بود که در این گردهمایی بررسی شد.

عاطفی مدیر کل امور مجلس سازمان نیز در این همایش با اشاره به نزدیک شدن به آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: آگاهی بخشی دروازه تعامل روابط عمومی ها با مردم است.

وی افزود: باید سعی شود شاخص ها ، اصول و ارزشها از سوی رسانه دائماً به مردم گفته شود تا آنان  آگاهانه در انتخابات شرکت کنند.

 گفتنی است در این همایش از فعالان عرصه روابط عمومی نیز  تجلیل شد.

alt

alt